shalamche - شلمچه

امام و شهدا را یاد کنیم با ذکر یک صلوات

shalamche - شلمچه

امام و شهدا را یاد کنیم با ذکر یک صلوات

هک و آنتی هک و انتی ویروس

Norton Antivirus 2006 Beta انتی ویروس

 دانلود:

این هم نسخه آزمایشی نورتون آنتی ویروس ۲۰۰۶. اونایی که مشتری این آنتی ویروسند بگیرنش ولی اگه دنبال آنتی ویروس خوب هستید من Mcafee رو پیشنهاد میکنم. کارش حرف نداره!!


SpyStopper v3.0H

دانلود:

این نرم افزار جلوی بدافزارهای جاسوسی و هک راگرفته و جلوی رهگیری شما را می گیرد.این برنامه تمام صفحه وب را بازرسی کرده و جلوی تمامی مشکلات ناشی از وبگردی را می گیرد.


WinPatrol v9.7.0.18

 دانلود:

با این برنامه می توانید تمامی برنامه های پنهانی را که باعث می شود سیستم شما آماده هک شدن توسط هکرها باشد را حذف کنید.همچنین سیستم را زیر نظر گرفته و چنانچه کوچکترین تغییری در قسمتهای حیاتی آن بوجود آید شما را آگاه می سازد.امنیت کامل را با این نرم افزار تجربه کنید...


Hide IP Platinum 1.70

 با این برنامه میتوان هم خود را ازدست هکرها دور کرد و هم کاری کرد که در بازدید از سایتها بدون گذاشتن ردپا به مرور اینترنت پرداخت.این برنامه از روش مخفی کردن آپی آدرس استفاده می کند.

دانلود:


Agnitum Outpost Firewall PRO2.7.493.5421
قدرتمندترین فایروال که سایتهای اصلی نرم افزار عنوان بهترین فایروال ۲۰۰۵ را به آن دادند.این فایروال علاوه بر کارهای عادی یک فایروال جلوی تروجانها اسپای ویر هاونرم افزارهای کرش کننده ویندوز را می گیرد . نویسنده خود زمان طولانی این برنامه را تست کرده و هیچ گونه نقطه ضعفی را در آن پیدا نکرده است.

دانلود:


McAfee Personal Firewall Plus v7.0.150

 دانلود:

 اینترنت با همه خوبیهائی که دارد مثل زندگی معمول دارای خصایص خوب وبد هم هست.شما نمیتوانید خانه ای بسازیدولی بر رفت و آمدهای آن نظارت نداشته باشید چون بلافاصله مورد سرقت قرار میگیرد.فایروال ورود و خروج اطلاعات را با اجازه شما انجام می دهد و همچنین از ورود بدون اجازه افراد دیگر همچون هکرها به سیستم شما جلوگیری می کند.


 a-squared Persona

 دانلود:

برنامه ای عالی که حتما کار همه رو راه میندازه. این برنامه یک Malware اسکنر و ریمووره که میتونه دیالر ها ٬ تروجان ها و برنامه های جاسوسی روی سیستم شما رو پیدا کنه و از بین ببره و با برنامه گاردی که داره جلوی ورود اونها به سیستم شما هم میگیره.ضمنا یه توضیح مختصری هم در مورد تروجانو .. داده که براتون مینویسم : تروجانها برنامه هایی هستند که باعث میشند کنترل کامل سیستمتون به دست هکر بیفته. کرم ها فایلهایی هستند که با ایمیل ها برای شما ارسال می شوند و صدماتی را به بخش های مختلف سیستم شما وارد میکنند. دیالرها برنامه هایی هستند که شاید شما هم گرفتارشون شده باشید. شماره تلفن اتصال اینترنت شما رو با یه شماره دیگه عوض میکنند و تنها سودش برا شما اینه که سر ماه پول تلفن میاد کلی تماس خارج از کشور داشتید پول تلفنو که بدید دیگه پای کامپیوتر نشستنم براتون ممنوع میشه تا انقدر خرج نذارید رو دست. برنامه های جاسوسی هم فایلهایی هستند که اطالاعات روی سیستم شما مثل رمز عبور ها و ... رو برای هکر ارسال میکنند. از من میشنوید ٬ دانلود کنید خوب چیزیه!!! 


نظرات 1 + ارسال نظر
کربلایی چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 http://www.karbalaey110.blogfa.com

از فرمایشات مقام معظّم رهبری
(مدّظلّه العالی) :
کسانى که از خاندان وحى و نبوت اسیر شدند ، عزیزترین و شریفترین انسانهاى تاریخ اسلام بودند.
********************
واقعۀ کربلا در روز عاشورا ، یک فصل عظیم از تاریخ ماست
کربلایی در انتظار دعای دوستان می ماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد