shalamche - شلمچه

امام و شهدا را یاد کنیم با ذکر یک صلوات

shalamche - شلمچه

امام و شهدا را یاد کنیم با ذکر یک صلوات

دانلود برنامه ۲

Genuine Fractals Print Pro 4.0.1103

دانلود:

خیلی هاتون دنبال چنین نرم افزاری هستید. با این برنامه میتونید عکسهاتونو در سایزهای خیلی بزرگ تبدیل کنید بدون اینکه کیفیتش خراب بشه.به گفته سازندگانش میتونید عکسهای با رزولیشن پایین که تو پرینت هم خوب نمیشه اول به رزولیشن بالا ببرید و سایزشم بزرگ کنید تا کیفیت پرینتشم عالی بشه. امتحانش کنید!!! باید چیز خوبی باشه!!


Paint Shop Pro v9.01 PREMIUM

دانلود:

این هم برنامه ای که به نظر من میتونه خیلی راحت جایگزین فتوشاپ باشه برای افراد مبتدی و همینطور حرفه ای. با این برنامهخیلی راحت میتونید رو عکمسهاتون تغییر ایجاد کنید و افکتها و فیلترهای بسیار جالبی رو به اونا اختصاص بدید.

 

 


The Oxford Picture Dictionary Interactive CD-ROM
 دانلود:

 فوق العاده ترین دیکشنری برای کسانیه که در حال یاد گری زبان انگلیسی هستند . این دیکشنری شامل صدا ٬ تصویر ٬ انیمیشن و .... است.

 

 

 


Desktop Toilet V 3.0

دانلود:

 کم مونده بود فقط این برنامه ساخته بشه که به سلامتی ساخته شد. با این برنامه میتونید عکس سطل آشغال تو ویندوزو به یکی از ۱۷ مدل توالتی که تو این برنامه هست تغییر بدید .همچنین میتونید یه صدا هم بهش اختصاص بدید که همه صدا همون سیفونو اختصاص میدند.


Av Voice Changer Software Diamond Edition V4.0.39

دانلود:

 پسرید؟؟؟ صداتونو بکنید مثل دختر !!! دخترید؟؟؟ صداتونو بکنید مثل پسر.

 

 

 

 


CpuIdle Extreme v7.0.4.14

دانلود:

این هم برنامه ای برای خنک کردن دمای CPU که فکر کنم بعضی هاتون دنبالش باشید.تو عکس هم نمونه قبل از استفاده از این برنامه و بعد از استفاده از این برنامه در مورد دمای Cpu برای AthlonXP 2000 on VIA KT133A نشون داده شده.



Remove Toolbar Buddy v3.4

دانلود:

اگر رو اکسپلوررتون پنجره های اضافی یا دکمه های اضافی و تبلیغاتی اومده. یا نوار ابزارهایی اومده که مربوط به سایتهای مختلفه و ازشون خوشتون نمیاد و به نوعی مزاحمتون هستند با این برنامه میتونید هر کدوم که میخواهید رو حذف کنید.


 


TuneUp utilities 2006

دانلود:

بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوزتونو به این برنامه بسپارید. میتونه هم سرعت ویندوزو افرایش بده هم سرعت اینترنتو. هم فضای خالی هارد دیسک و حافظه رم. در کل با این کارا باعث افرایش سرعت کامپیوتر و بهبود کارایی اون میشه.


DivX Create Bundle v6.03

فیلمهاو دی وی دی ها دارای حجمهای بالا بوده و ردوبدل کردن آنها در اینترنت بسیار مشکل است.شمابا این برنامه می توانید تا ۳ فیلم را روی یک سی دی داشته باشید.

دانلود:


Audio Edit Magic 7.5.6

دانلود:

ویرایش و میکس و مونتاژ حرفه ای صدا با مهارت کم یا زیاد با این برنامه آسان و در دسترس است.

 

 


AV Voice Changer Software Diamond 4.0.35

دانلود:

میتوانید به راحتی صدای خود را تبدیل به دختر یا پسر با سنین مختلف کنید.در کنار تغییر صدا ضبط مکالمات و تغییرات حرفه ای در صداهای ضبط شده از خصوصیات ورژن Diamond میباشد.برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

 


TweakNow PowerPack 2006 Professional v1.0.2 Retail

دانلود:

این برنامه وظیفه تیونینگ و تقویت ویندوز را بعهده دارد.تایمر شات داون؛سرعت دهی اینترنت؛تقویت رم؛پاک کردن فایلهای اضافی؛دسکتاپ مجازی؛وکلی کارهای مفید دیگر که فقط پس از داونلود آنهارا متوجه خواهید شد...


 


Spearit Software Move Me 2.53.575

دانلود ۱:   دانلود ۲:

 اگه کامپیوتر جدید خریدید نگران انتقال فایلها و برنامه هاتون از کامپیوتر قبلی به کامپیوتر جدید نباشید. با این برنامه بدون بروز هیچ مشکلی میتونید فایلهاتونو به کامپیوتر جدید انتقال بدید.

 


Talisman Desktop v2.9.2900

دانلود ۱:  دانلود ۲:

بین برنامه هایی که وجود دارند و برای تغییر چهره ویندوز هستند رو دست این برنامه چیزی ندیدم. همه برنامه های مشابهش فقط رنگبندی رو تغییر میدند ولی این برنامه بیشتر از دو هزار تا مدل داره که هر مدل هم با اون یکی فرق میکنه به کل. یعنی بیش از دو هزار مدل مختلف میتونید برا ویندوزتون انتخاب کنید. هر مدلی هم بخواهید داره.اگه از محیط ویندوز خسته شدید یا جایی هستید که میخواهید دسکتاپ کامپیوترتون خیلی کلاس داشته باشه حتما از این برنامه استفاده کنید.


Iolo System Mechanic Pro v6.0h

دانلود ۱:  دانلود ۲:

مکانیک ماشین که دیدید.ایشونم مکانیکه ولی مدرکش برا مکانیکه کامپیوتر و ویندوزه!! با این برنامه مشکلات سیستمتون رفع میشه و میتونه عیب هاشو براتون پیدا کنه و تعمیر کنه! ضمنا وقتی این کارو بکنه حتما میدونید چی میشه دیگه؟ سرعت ویندوزتون میره بالا ٬ هنگ نمیکنه ٬ زود به زود نیاز نیست ویندوز عوض کنید و ....

 


Iolo Search and Recover v3.0

دانلود ۱:  دانلود ۲:

این برنامه میتونه فایلهایی که اشتباها دیلیت کرده اید یا در اثر وجود ویروس یا بهم ریختن ویندوز یدفعه و ناگهانی از روی ویندزتون پاک شده اند رو براتون برگردونه.ضمنا این برنامه این قابلیت هم داره که حتی اگر ویندوزتونو از اول هم نصب کردید بازم فایلهای پاک شده از روی هاردتون رو برگردونه.


 


MathCad 13

دانلود ۱:   دانلود ۲:

 نسخه جدید یکی از قدرتمندترین برنامه ها برای حل مسائل ریاضی و رسم منحنی ها و نمودارهای هندسی.

 

 

 

 


Startup Faster! 2004 v 2.4.0

دانلود ۱:   دانلود ۲:

حتی کامپیوترهای مدل بالا هم تو بالا اومدن ویندوز مشکل دارند و خیلی هاشون وقتی ویندوز میخواد بالا بیاد دارای سرعت کمی هستند. این برنامه چه کامپیوترتون مدل بالا باشه چه قدیمی باعث میشه سرعت لود شدن ویندوز وقتی کامپیوتر روشن میشه خیلی بالا بره و از هارد دیسک شما هم در مقابل خرابی های احتمالی محافظت میکنه. پس اگه ویندوزی میخواهی که زود بالا بیاد این برنامه رو نصب کن.


 


WinZip Professional v10.0.6685

دانلود ۱:   دانلود ۲:

 آخرین نسخه برنامه مشهور وینزیپ.

 

 

 

 

 


Nero Burning Rom 7.0.1.4

دانلود ۱:   دانلود ۲:

برنامه مشهور نرو که میشه گفت کاملترین و معروفترین برنامه برای رایت انواع سیدی و دی وی دی هستش.

 

 

 

 


Allume Systems ZipMagic Deluxe v9.0.1.23

دانلود:

این هم برنامه ای برای فشرده سازی فایلهای شما. وقتی فایلی رو فشرده کنید خیلی راحت تر و سریعتر میتونید اونو توسط ایمیل برای دوستانتون هم ارسال کنید.یکی از قابلیتهای مهم این برنامه فشرده سازی تصاویر تا ۳۰٪ حجم اولیشون بدون هیچگونه افت کیفیته که بدرد صاحبان سایت ها میخوره هم حجم تصاویرو بیارند پایین و سایتشون زود لود بشه و هم پهنای باند کمتری مصرف کنند.

 


Scansoft Dragon Naturally Speaking Pro v8

دانلود:

چرا وقتتونو برا تایپ کردن تلف میکنید؟؟ اونم تایپ انگلیسی که ماشالله تو ایران همه فقط تو تایپ فارسی استادند.بجا این کارا که کل یهم پول بدید تایپیست گیر بیارید انگلیسی رو بخونه دیکته حروفش یادش بمونه بنویسه این برنامه رو دانلود کنید. خودتون بشینید جلو کامپیوتر متن انگلیسی رو مثل کاتب تند تند مثل بلبل بخونید برید این برنامه هم تند تر از شما مثل ماشین تایپ همینطوری که شما میخونید براتون تایپش میکنه. به همین راحتی!!!! (برای دانلود باید هر دو تا بخش رو بگیرید رو هر کدوم که میزنید یه صفحه میاد صبر کنید تا ثانیه شمارش به صفر برسه بعد روی لینک دانلود بزنید)


Akram Media Creator 1.5

این برنامه هم نسبت به کاری که میکنه واقعا فسقلیه و کم حجم.حجمش ۱۸ مگابایته ولی چندین برنامه رو تو خودش جا داده.با این برنامه میتونید انواع اقسام سیدی و دی وی دی رو رایت کنید.ویرایشگر صوت داره.تبدیل فورمتهای صوتی به یکیدگه هم داره.همه جوره با این برنامه میتونید Session های موجود روی سیدی ها رو تغییر بدیدو یکی رو کم کنید یا زیاد کنید و همه نوع کار دیگه که بخواهید رو فایلهای صوتی انجام بدید و یا رایت سیدی و دی وی دی بکنید.

دانلود:


Google Messenger

دانلود:

 اولین مسنجر سایت گوگل که برای استفاده از آن باید عضو Gmail.com باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


یاهو مسنجر فارسی:

  دانلود برنامه:

  اینم  کرکش:

 

 

 

 

 

 

 

 


فارسی سازی نرم افزارها:

 فارسی سازی نرم افزارها به راحتی با یک نرم افزار فوق العاده ساده و کم حجم انجام میشود. برای Download این نرم افزار که نامش Resource Hacker است، به سایت زیر مراجعه کنید:Download . توجه: اگر از لینک قبل نتوانستید برنامه را دریافت نمایید، از طریق سایت Download.com نام برنامه (Resource Hacker) را جستجو کنید و آنرا دریافت نمایید.

دانلود:


یه تقویم بسیار زیبا:

یه تقویم بسیار زیبا که به صورت عمودی سمت راست صفحه ی ویندوز قرار میگیره. شما می توانید زمان های خاصی رو برای یادآوری تعیین کنید٬ این برنامه دارای زنگ های متفاوت و بسیار زیبا برای یادآوری زمان میباشد.

دانلود:

اینم کرک:

 


رمزی کردن اطلاعات یک CD (گذاشتن رمز بر روی سی دی):

دانلود:        ( شماره سریال: TCX3-h.mCDIf1cE5F )

شاید تا به حال برای شما این مشکل پیش آمده باشد که شما میخواستید یک CD را رایت کنید و آن را به دوستان بدهید، اما شما دوست ندارید که کسی جز دوستتان از محتوییات آن CD با خبر شود. امروز میخواهم یک آموزش را راجع به رمزی کردن اطلاعات یک CD بدهم. شما با این روش، یک CD رمزی شده خواهید داشت و هیچ کس نمیتواند بدون داشتن پسورد از اطلاعات آن استفاده کند.
شما برای انجام این کار به یه نرم افزار به نام CryptCD نیاز دارید. بعد از دانلود این برنامه آنرا نصبش کنید. بعد از نصب، آیکن برنامه به دسکتاپ شما اضافه خواهد شد.
حالا فرض کنید میخواهید یه CD شامل 500 مگابایت mp3 رایت کنید. خب، اول از همه برنامه رو اجرا میکنیم. این برنامه شامل سه قسمت هست. از قسمت source folders پوشه مورد نظر را انتخاب کنید تا محتوای آن در پنجره سمت راست به نمایش در بیاید. حالا یا از پنجره سمت راست و یا از قسمت پوشه میتوانید فایل یا پوشه مورد نظر را بکشید و در قسمت پایین، یعنی new CD/DVD بیندازید. بعد از این کار در قسمت پایین تمام پوشه ها و زیر پوشه ها به نمایش درمیاید. (بصورت پوشه هایی که روش عکس کلید داره)
میتوانید رو پوشه هایی که انتخاب کردید راست کلیک کنید و نوع encrypt و سطح اون رو هم تنظیم کنید. (توصیه میشه که به تنظیمات اون بخش دست نزنید چون در حالت مطلوبی قرار داره)
حالا برین رو منوی Settings و گزینه general Setting را انتخاب کنید. از قسمت max mb on CD مقدار اطلاعات رو مشخص کنید. مثلا اگه 700 مگابایت اطلاعات را میخواهید بریزید رو یه CD هفتصد مگابایتی باید آن عدد را به 700 تغییر بدهید.

حالا موقع رایت CD هست. از منوی بالای برنامه، گزینه Create CD رو انتخاب کنید. بعد از این کار برنامه از شما یک پسورد میخواهد. یعنی برنامه تمام اطلاعات اون CD رو با این پسورد رمزی میکند. حالا پسورد مورد نظر برای محافظت از این CD رو وارد کنید( البته 2 بار). بعد از آن یک پیغام ظاهر میشود که سوال میکنه که آیا میخواهید که پسوردتون عوض بشه؟ باید گزینه yes رو انتخاب کنید (این کار در واقع تاییدی بر پسورد شماست) بعد از این کار یه ویزارد به نمایش در میاید که شما رو تا مر حله آخر همراهی میکند. شما باید بر روی گزینه create CD Image کلیک کنید. با این کار یه image از کل محتوای CD مورد نظر تو هارد شما ساخته میشود. (چنانچه قبلا از این برنامه برای ساخت یه همچین CD استفاده کرده باشد پیغامی ظاهر میشه و سوال میکنه که آیا میخواهید اطلاعات image قبلی پاک بشه؟ در این حالت اگه با image قبلی کاری ندارید گزینه yes رو بزنید) بعد از تایید، عملیات ساخت image شروع میشه. اینکار بسته به سرعت کامپیوتر تان چند دقیقه طول خواهد کشید. (این برنامه تمام فایل های مورد نیاز رو بصورت فایلهایی با پسوند DAT میسازد که به غیر از خودش هیچ برنامه دیگه نمیتواند آنها را بخواند) بعد از تمام شدن عملیات ساخت image به صفحه بعد خواهیم رفت.
در این صفحه با کلیک بر روی گزینه burn CD/DVD به صفحه مخصوص به رایت CD میرویم. از قسمت volume name نامی را به این CD اختصاص دهید. سپس از قسمت burn whit drive درایو رایتر خود را مشخص کنید واز قسمت write speed بسته به نوع CD و رایتر عدد مناسبی را وارد کنید. مثلا 32 یا 24 یا 40 یا... حالا بر روی گزینه burn کلیک کنید و منتظر رایت بمانید. روند رایت این CD بسته به سرعت رایتر و غیره ممکن است چندین دقیقه طول بکشد.
بعد از تمام شدن عملیات رایت CD رمزی شده خود را در CD Drive خود قرار دهید. اول از همه بصورت اتوران یه پنجره باز میشه که رمز را میخواهد. رمزی را که در مرحله رایت تعیین کرده بودید وارد کنید. چنانچه رمز ورودی شما درست باشه پنجره Viewer ظاهر میشه و اطلاعات CD رو نشون میده. حالا روی هر فایل که دوست داشتید راست کلیک کنید و گزینه export رو انتخاب کنید و محلی رو برای ذخیره کردن اون فایل مشخص کنید.

توجه: این برنامه، یه برنامه پولیه. و یه محدودیت داره. برای از بین بردن محدودیت این برنامه باید یه شماره سریال بدین به برنامه. توی برنامه رو منوی register کلیک کنید و شماره را وارد کنید تا برنامه بطور کامل از آن شما بشود.
این برنامه تمام اطلاعات را بصورت چندین فایل dat روی cd کپی میکنه و بدون رمز نمیشه از اطلاعات استفاده کرد. هنگامی که از فایلهای آن  CD استفاده میکنید، اون فایل از حالت رمزی خارج میشه و کپی میشه تو پوشه temp. بعد از اینکه کار شما تمام شد دوباره تمام فایل ها از پوشه temp پاک میشه ولی حواستون به اون پوشه بمونه چون اگه یه بار مثلا برق بره اون فایل ها پاک نمیشه. (همیشه حواستون به اون پوشه باشه)
حالا میتونید با خیال راحت این CD رمزی شده رو به دست دوست خود بسپارید. مطمئن باشد که هیچ کسی نمیتواند از اطلاعات این CD استفاده کند، مگر اینکه رمز را داشته باشد.
  


 جدیدترین فشرده ساز   7z 

سلام بچه ها امروز باستون یه چیز جالب دارم مخصوصا باسه اون کسایی که فایلاشون روی هاست قرار بدن این یه نرم افزار جدید فشره ساز که تا 50% بیشتر از وین زیپ و آمثال اون قابلیت فشرده سازی داره لینک دانلود مستقیمشو باستون میزارم در ضمن شرکت سازنه این برنامه به تمام زبانهای دنیا برنامشو ترجمه کرده اینم لینک دانلود فارسی برنامه خواهش اگه لینک بلند میکنید فقط با ذکر منبع نظر یادتون نره.

دانلود:


خش خوان

دانلود:

برنامه خش خوان یکی از پرکاربردترین برنامه هاست. حتما با سی دی هایی که به علت کثیف یا کهنه شدن به اصطلاح خش پیدا میکنند مواجه شده اید.برای استفاده از این سی دی ها به برنامه هایی نیاز است که قابلیت کپی اطلاعات بدون توجه به سکتورهای خراب را داشته باشند.

برنامه خش خوان همان برنامه ای است که با ظاهری ساده و کاربری آسان همه امکانات یک برنامه قدرتمند را دارد. این برنامه نسخه فارسی شده

برنامه Bad CD Repair است. قابل ذکر است که واژه خش در فرهنگ کامپیوتر به معنی خراش های مزاحم روی سی دی و در فرهنگ اصیل ایرانی و لهجه یزدی به معنی خوب و با کیفیت است.


 

WinAVI 3GP/MP4/PSP/iPod Video Converter

برای کسانی که موبایل یا iPOD دران این برنامه mp4 و 3gp (که فرمت ویدیویی موبایل هست ) و ram وmov و بسیاری فایلها  رو به یکدیگر تبدیل میکنه  و بیشتر فایلهای تصویری رو پشتیبانی میکنه .پس از دستش ندین و حتما دانلودش کنید.

 

دانلود: 

اینهم سریال نامبرش:

3AF6B34D32C6368DED6E1F0C3ED52855AAA05E9BF7F257AD
FDFA74410A3A78D1215BD2F773B28BFCE1A664194CB99DE9

 


 Yahoo! Messenger 7.5

دانلود:

سلام اینم از آخرین نسخه یاهو مسنجر که داغه داغه و همین ۲ یا ۳ روز پیش اومده بیرون و بیشتر تو این نسخه روی خاصیت pc to pc call کار شده و شما میتونید تو ای نسخه برای دوستانون به راحتی پیغامهای صوتی بفرستید و  با اونا به صورت آنلاین با کیفیت بسیار بالایی صحبت کنید .

 

 


Magic ASCII Studio 2.2.1201 Full [ابزار طراحی و مدیریت]

تا بحال شده ببینید تو یه سایتی با استفاده از حروف شکل و عکسهای زیبا طراحی کرده اند؟شاید شما فکر کنید طرف الاف بوده نشسته این کار را کرده ولی باید بگم شما میتونید با استفده از برنامه ی Magic ASCII Studio اینکار را انجام بدید.فقط کافی یه تصویر بدید و بعد بخوایت اون را مثلآ با حرف S براتون بسازه.

حجم: ۱.۹ مگابایت

دانلود نرم افزار(قسمت اول) 

 دانلود نرم افزار(قسمت دوم) 


نظر هم بده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد